חמישי אישי: כלים ורעיונות לבניית רשימת תפוצה והגדלתה

שמעת שכולם מדברים על רשימות תפוצה? חשבת שאולי גם לך כדאי להתחיל?

תהית למה זה כזה חשוב? הרי יש כל כך הרבה מיילים, בטח אף אחד כבר לא קורא אותם

אז זהו שלא, שיווק במייל היה ונשאר כלי מאוד אפקטיבי בארגז הכלים של השיווק הדיגיטלי

אז איך מתחילם? מה צריך?

יש כלים שצריך להכיר, רצון ויצירתיות. אלה המרכיבים של רשימת תפוצה גדולה, רלוונטית ומגיבה

בהרצאה של היום​

  • למה כל אחד מכם צריך רשימת תפוצה
  • מה צריך כדי לבנות רשימת תפוצה פעילה
  • כלים ורעיונות להגדלת רשימת תפוצה

שאלות ותשובות

  • איך הופכים אתר אינטרנט לאתר שרק מי שנרשם ושילם יראה את התכנים אליהם נרשם?
  • איך הופכים אתר לאתר שיכול לקבל תשלום למוצר דיגיטלי
  • איך להעולות יחס המרה של דפי נחיתה?
  • איך להביא תנעה איכותית אוטומטית לעמודי נחיתה ומכירה?
  • איך אני יוצרת חשיפה גדולה יותר של האתר ומגדילה את רשימת הלקוחות שלי?
  • איך ,מעשית, שומרים ומאחסנים את רשימת התפוצה?
  • מה חייב להיות אוטומטי ומה אפשר לוותר בתחילת הדרך?
  • עם איזו תוכנת סליקה לעבוד?
  • איך מתחילים לייצר רשימת תפוצה כאשר אין בכלל?

זה לא הכל - היו עוד 🙂

כל התשבות בהקלטה!

כלים שדיברנו עליהם

​אהבת את הפגישה? קיבלת מענה? שתף/י עם חבריך!