חמישי אישי: 6 כלים שכל בעל עסק חייב להכיר ולהטמיע כדי להביא לקוחות בעידן הדיגיטלי

כולם יודעים שכדאי להשתמש בשיווק באינטרנט - מי שיש לו עסק שנים, מי שרק חושב על עסק או מי שכבר מתחיל את דרכו בעולם העסקי.
מידע רב ומגוון נשפך מכל הצדדים - מושגים לא מוכרים, כלים טכניים, ​שיטות שיווק שונות...
כל זה בהחלט מבלבל ומתסכל.

אז מה עושים? קודם כל מתחילים מיסודות

בהרצאה של היום​

  • חמשת אבני היסוד של כל תהליך שיווקי מנצח באינטרנט
    • 6 כלים שכל בעל עסק חייב להכיר ולהטמיע כדי להביא לקוחות בעידן הדיגיטלי

שאלות ותשובות

  • אני מרצה לענייני מזרח תיכון. איך לגייס הרצאות?
  • כתבתי ספר אינטרנט. איך להפיץ ברשת?
  • איך להפיץ ספר באמאזון, או באתרים דומים?
  • איך פותחים דף עיסקי?
  • איך משווקים דרך פייסבוק בפילוח מדוייק לאוכלוסיית הלקוחות הפוטנציאליים שלי?
  • מה זה LINKEDIN לאיזה סוג עסקים זה מביא תועלת?
  • איפה כדאי להתחיל?
  • חוץ מפוסטים בפייסבוק מה השלב הבא שכדאי?
  • האם תכניות השותפים השונות משתלמות, איפה אפשר למצוא תכניות משתלמות כאלה ובאילו כלי שיווק (פייסבוק, אתר, דף נחיתה..) הכי נכון להשתמש בתכניות כאלה?
  • איך מגדירים קהל יעד מדוייק לפרסום ממומן בפייסבוק
  • כלי מסרים לרבים. מה עדיף ועלויות.
  • איך עושים דף נחיתה?
  • מה כלי שאת ממליצה הכי טוב כדרך שיווקית באינטרנט למטפלים שעושים טיפולים וסדנאות כמוני
  • איך קובעים באיזה כלים דיגיטליים להשתמש?
  • כיצד ניתן ליצור שיתוף פעולה עם קולגות / מתחרים?

זה לא הכל - היו עוד 🙂

כל התשבות בהקלטה!

כלים ומשאבים מומלצים בהרצאה ותשובות לשאלות